Dissabte 15 de febrer, a les 12 h

Què és allò que volem mostrar? I allò que s’amaga? Quines possibilitats ens donen les transparències? És diferent quelcom transparent o translúcid?

En aquest taller jugarem amb diferents materials (transparents, translúcids i opacs) i investigarem a través de la creació i l’observació les diferents possibilitats que ens
brinden els materials que ens permeten mirar a través d’ells mateixos. Cercarem noves possibilitats estètiques jugant amb: allò que volem mostrar nítidament, allò que volem deixar entreveure i allò que volem amagar.

Aquest taller es planteja com un espai d’experimentació en família que combinarà, gràcies a treballar capa a capa, noves possibilitats d’observació i creació gràcies a les
transparències.

Objectius:
Descobrir la diferència entre: opac, translúcid i transparent. Investigar i cercar noves formes estètiques a través de la transparència. Realitzar una petita obra o esbós per tal de compartir amb el grup.

El taller anirà a càrrec de Laura Bergillos, artista de l’exposició “Tempo: moviment o pausa”,  que es pot visitar al Museu Etnogràfic de Ripoll fins el 27 de febrer.

 

Aforament limitat! Inscriu-te!