Del 10 de març al 7 d’abril 2024

Aquesta és la 12a exposició de “MARIDATGE D’INSTANTS”, un projecte que va iniciar el seu recorregut ja fa temps, un dia 1 de març del 2018 al claustre de la Biblioteca Joan Triadú de Vic. Després va passar per Centelles, Roda, Tona, Masies, Taradell, Parets, St. Hipòlit Voltregà, Manlleu, Vic i St. Vicens de Castellet. Amb una imatge completament renovada: noves fotografies, nous poemes integrats i nous formats exteriors.El que no hem canviat són l’essència i el perquè d’aquest nou maridatge. En primer lloc, la nostra passió; la del Xevi per la fotografia i la meva per la poesia, que ja la teníem ben encesa.

En segon lloc, la nostra fe en la poesia com una art expressiva, però també visual, com ho són la pintura, l’escultura o qualsevol altra art material o de forma. Com a tal, pensem que mereix també la poesia de ser exposada, com ara i aquí amb les nostres imatges i versos.

La nostra intenció és simplement augmentar la possibilitat de gaudir de les dues amb aquest maridatge. No hem pas de canviar com pensem, sinó simplement fruir-ne i que ens aporti el màxim de tot allò que realment hi sapiguem llegir.

Que serveixi per lluir, per guarnir o per acompanyar i perquè no, per presumir d’unes bones obres d’art com les que us presentem aquí. Creiem que la paraula i la poesia es mereixen quelcom més que restar sempre tancades i esperant dins la garjola de les tapes d’un llibre, mal sigui amb un gran títol i lletres d’or.

Joan Palau Pradell  joanpalaupradell@gmail.com

Instagram: palaupradellpoemes