16.05.2020

Per celebrar el Dia Internacional dels Museus 2020 (18 de maig), presentem el joc Crea la teva història! El joc de cartes del MER.

Fes volar la teva imaginació i crea el teu propi relat a partir de les il·lustracions que t’hagin sortit a les cartes!

En total hi ha 54 cartes: a partir d’una selecció dels dibuixos de Josep Ribot que complementaven els articles publicats al setmanari El catllar (abril de 1920 – març de 1923), i dos artistes més ens han creat 18 dibuixos cadascun, en Jan (autor de còmics  i creador d’en Superlópez) i en Jordi Triola (jove artista ripollès).

Ajuntant les  tres sèries de dibuixos, es poden crear històries que combinen passat, present i futur.

Com s’hi juga:
  1. Descarrega’t les cartes.
  2. Imprimeix i retalla les cartes.
  3. Barreja totes les cartes.
  4. Agafa a l’atzar 9 cartes i inventa’t una història a partir dels dibuixos que t’hagin sortit.

Joc adaptat per fer a casa. A la reobertura del Museu, aquest joc es convertirá en un joc de cubs per jugar in situ: Story cubes, crea la teva història al Museu! Tira els daus i construeix una nova llegenda a partir de les il·lustracions que t’hagin sortit  a les seves cares.