El 4 de novembre tindrà lloc a Ripoll, la V Jornada entre Parcs Naturals i Museus, enguany, organitzada pel Museu Etnogràfic de Ripoll.

El tema proposat des del Servei d’Espais Naturals Protegits i el Servei de Museus, és l’artesania i el producte local.

L’artesania i els productes locals són territori, cultura i identitat. La seva promoció reforça un model de proximitat, respectuós amb l’entorn, i que a més a més valora una manera de fer i viure.

Amb aquesta jornada es vol donar difusió i posar en comú totes aquelles bones pràctiques en les quals s’ha estat treballant els últims anys, tant els parcs naturals com els museus, ja sigui de forma individual com de forma conjunta.

Unes jornades que volen donar l’oportunitat de posar en valor activitats artesanals i experiències d’èxit del territori.

Lloc: Sala polivalent de la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll (Plaça 1 d’octubre, núm. 1)

Horari: de 9:30 h a 17 h.

Inscripcions i informació: Museu Etnogràfic de Ripoll ( Tel: 972 70 31 44 / museuetnografic@ajripoll.cat )