Sortida al Museu Episcopal de Vic

S’està organitzant una  sortida al Museu Episcopal de Vic el 19 de gener del 2019 per visitar l’exposició temporal “Oliba episcopus”.

Entre les obres exposades destaquen les bíblies de Ripoll i de Roda, promogudes per Oliba, que juntament amb els fragments d’una tercera bíblia, la de Fluvià, es reuneixen per primer cop en aquesta exposició.

L’autocar sortirà des de la parada del Monestir a un quart de quatre. Demanem puntualitat ja que la visita guiada al Museu Episcopal de Vic es començarà a les quatre de la tarda.

Per tal de poder organitzar la sortida i reservar l’autobús, és necessari confirmar la vostra assistència abans del dimecres 16/01/19 al nostre correu, museuetnograficripoll@gmail.com o presencialment al Museu Etnogràfic de Ripoll.

NOTA: L’autobús anirà a càrrec de l’Ajuntament de Ripoll i del Museu Etnogràfic de Ripoll, i solament s’haurà d’abonar 5€ per persona per la visita guiada i entrada al Museu Episcopal de Vic.

2019-01-10T13:52:38+00:00