Del 14 al 29 de novembre es fa la 25a Setmana de la Ciència, enguany, a causa de la situació excepcional viscuda amb motiu de la pandèmia de la COVID-19, fa que, la temàtica de l’SC’20 se centri en aquesta malaltia, la seva evolució global i l’estat de la recerca sobre el coronavirus SARS-CoV-2. Més informació Setmana de la Ciència.

També té altres temes centrals, com l’Any Internacional de la Sanitat Vegetal de la UNESCO, tema que es tractarà al Museu Etnogràfic de Ripoll a través de la xerrada  Com ha influït la ciència en la sanitat vegetal de la vinya, a càrrec de Sara Batalla, provinent d’una família de pagesos viticultors de l’Alt Camp i que en els últims quinze anys han passat del cultiu convencional al cultiu ecològic i elaboració de vi ecològic. Ens explicarà la seva experiència de com ha viscut aquest canvi en relació amb la sanitat vegetal del cultiu, i la importància de la ciència en aquest camp.

⇒ La xerrada es transmetrà en directe a través del canal de Youtube del Museu Etnogràfic de Ripoll, el divendres 20 de novembre a les 19 h.

Amb la col·laboració de l’Associació de Dones del Món Rural.