Divendres 29 d’octubre de 2021

PRESENTACIÓ DE LA NOVA AUDIOGUIA I SIGNOGUIA DEL  MUSEU ETNOGRÀFIC DE RIPOLL
Un nou recurs per fer el Museu més accessible

El Museu Etnogràfic de Ripoll presentarà dos nous recursos: una audioguia i una signoguia, i serà gràcies al  projecte Visitmuseum.

Els aplicatius, de prop d’una hora, inclouen 26 pistes que acompanyen al visitant pel Museu, permetent descobrir la seva història i les curiositats d’alguns dels objectes exposats. L’audioguia s’oferirà en diferents idiomes, i la signoguia adaptada en Llengua de Signes Catalana. Tothom que visiti el Museu podrà disposar d’aquest recurs de manera gratuïta i a través del seu telèfon mòbil.

La presentació tindrà lloc el divendres 29 d’octubre, a les 19 hores, amb la presència de Josep Manuel Rueda, Director de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural.

L’acte iniciarà amb l’explicació de  les principals característiques de les noves produccions i s’acompanyarà els assistents a una visita de demostració del seu funcionament per les sales del Museu. Els visitants escoltaran i/o visualitzaran de forma conjunta cinc pistes de la nova audioguia i signoguia. Un cop finalitzada la mostra, els assistents tindran l’oportunitat d’escoltar i/o visualitzar altres pistes del recorregut.

Seguidament, es podrà gaudir de l’actuació musical a càrrec de la formació Les Cantarines, i d’un petit aperitiu.

Per assistir a l’acte, cal reserva prèvia trucant al Museu al 972 70 31 44.