460 persones gaudeixen d’una matinal d’activitats familiars a Ripoll

El passat dissabte 2 de novembre, a la Plaça Abat Oliba de Ripoll, va tenir lloc una matinal d’activitats familiars organitzada per la Xarxa de Museus de les comarques de Girona, formada per 26 museus registrats amb l’objectiu de treballar de forma mancomunada. Els museus surten al carrer se celebra anualment a diferents localitats, en el marc del Som Cultura, festival de les experiències culturals impulsat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

Enguany es va celebrar a Ripoll amb la col·laboració del Museu Etnogràfic i va tenir una gran acollida amb un total de 460 participants en les diferents activitats programades, des de l’espectacle de circ 4×4 Show de Little Testa, el contacontes o l’espai de joc lliure pels més petits, fins als tallers infantils provinents de diferents museus de la província de Girona. Al llarg del matí es van poder realitzar tretze tallers, entre els quals es podia fer un petit mosaic, fer una postal de suro, fer paper, o fins i tot un taller de cistelleria.

El Museu Etnogràfic de Ripoll, com a membre d’aquesta xarxa, va realitzar el taller de l’Scriptorium «Fes de monjo copista» i va oferir el 50% de descompte en l’entrada del Museu durant tot el dissabte.