16, 17 i 18 d’octubre de 2020

El Ripollès és una comarca on descobrir la petjada de la cultura mil·lenària, amb monestirs, esglésies romàniques o barraques de pastors. A les valls de Ribes i Camprodon, el Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser protegeix paratges naturals de gran valor.La 2a edició d’aquest festival es trasllada a la tardor, quan les fagedes i les rouredes del Ripollès presenten uns colors ocres, taronges i vermells per quedar-se bocabadat. Rutes al costat de gorgs i salts d’aigua, circuits d’orientació i phototrekkings s’inclouen en un programa ben atractiu.

Alguns dels paratges per on passaran les 11 activitats previstes seran el circ d’Ulldeter, la carena de la serra de Montgrony, els boscos de Campelles (amb marxa nòrdica), el famós torrent de la Cabana, les pastures d’Espinavell o l’espectacular camí equipat de la vall de Freser.

Des del Museu Etnogràfic de Ripoll s’hi participarà oferint una activitat familiar el divendres 16 d’octubre:

GIMCANA PEL MUSEU ETNOGRÀFIC DE RIPOLL: Gaudeix de l’activitat cultural del festival de senderisme i descobreix el primer museu d’etnografia de Catalunya d’una manera ben especial. Vine en grup, família o amics a fer la gimcana del Museu! Troba un seguit d’objectes a les vitrines del Museu Etnogràfic i desxifra la resposta a diferents enigmes.

HORA D’INICI: 19:00 h
DURADA APROXIMADA: 1 hora
PUNT DE TROBADA: Museu Etnogràfic de Ripoll – Plaça de l’Abat Oliba s/n. Ripoll
PREU: Adults a partir de 13 anys : 1,50€; Nens fins a 12 anys: gratuït
TASTET: kit del senderista amb PRODUCTE DEL RIPOLLÈS
EMPRESA DE GUIATGE: Museu Etnogràfic de Ripoll

COMPRA LA TEVA ENTRADA AQUÍ!

Descarrega’t tota la programació del Ripollès Discovery Walking!

Organitza: Agència Ripollès Desenvolupament
*Cada activitat té un cost variable. Preus reduïts per a infants. Amb la inscripció s’entregarà un kit del senderista
amb producte del Ripollès.
Més informació a www.ripollesdiscoverywalking.cat