Del 31 de gener al 26 de febrer de 2020

L’art de Maria Mercader és el protagonista de la nova exposició itinerant que ha organitzat la Diputació de Girona dins el marc de les Exposicions Viatgeres. Sota el títol d’”El món com a meditació”, l’artista ens convida a entrar en el seu univers plàstic amb una sèrie de peces a través de les quals l’espectador podrà interpretar el món des de la seva perspectiva i des del seu món interior.

En totes les seves pintures, Mercader hi parla del món, dels rajos del sol, de l’aigua, de la naturalesa, de les fulles, de les flors, de les llavors, del cos… i ho fa partint sempre de l’essència comuna en totes les coses: la gènesi, la vida i l’esdevenir.

L’exposició la podreu veure al Museu Etnogràfic de Ripoll a partir del 31 de gener i fins al 26 de febrer de 2020.