90 anys com a Museu, 100 anys com a exposició

Aquest 2019, el Museu Etnogràfic de Ripoll està de celebració i és que compleix 90 anys de la seva inauguració com a Museu i 100 anys com a exposició: El Museu es va inaugurar com a tal el 1929, però és important destacar que ja feia 10 anys que estava obert en una petita sala, concretament a la sagristia de l’església de Sant Pere on es preservava una petita mostra, però a mesura que aquesta va anar creixent, hi va haver la necessitat de fer-ne el trasllat al pis superior de la mateixa església ones va inaugurar com a museu l’any 1929.

Totes les activitats que aquest 2019 es realitzaran al Museu seran amb motiu de la celebració del seu naixement.
Per mantenir-vos informats es recomana seguir les actualitzacions que es penjaran en aquesta web (apartat d’actualitat) respecte a les activitats que es faran i seguir-nos a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram). Us convidem a compartir amb nosaltres contingut i imatges que realitzeu al Museu durant la vostra visita utilitzant el hastag #90anysmuseuripoll !!!