S’està organitzant una  sortida al Museu Episcopal de Vic el 19 de gener del 2019 per visitar l’exposició temporal “Oliba episcopus”.

Entre les obres exposades destaquen les bíblies de Ripoll i de Roda, promogudes per Oliba, que juntament amb els fragments d’una tercera bíblia, la de Fluvià, es reuneixen per primer cop en aquesta exposició.

L’autocar sortirà des de la parada del Monestir a un quart de quatre. Demanem puntualitat ja que la visita guiada al Museu Episcopal de Vic es començarà a les quatre de la tarda.

Per tal de poder organitzar la sortida i reservar l’autobús, és necessari confirmar la vostra assistència abans del dimecres 16/01/19 al nostre correu, museuetnograficripoll@gmail.com o presencialment al Museu Etnogràfic de Ripoll.

NOTA: L’autobús anirà a càrrec de l’Ajuntament de Ripoll i del Museu Etnogràfic de Ripoll, i solament s’haurà d’abonar 5€ per persona per la visita guiada i entrada al Museu Episcopal de Vic.