Sant Jordi 2018 i nou punt de llibre del Museu!

21 i 22 d’abril de 2018

El pròxim dilluns 23 se celebra la Diada de Sant Jordi i per aquest motiu el Museu Etnogràfic de Ripoll ho celebrarà fent una prèvia el cap de setmana del 21 i 22 d’abril de 2018.

Primerament, mencionar que els darrers dos anys, per Sant Jordi, el Museu Etnogràfic de Ripoll ha tret a la venda una col·lecció de punts de llibre, una amb imatges relacionades amb peces de l’àmbit dels pastors, i l’altra, del ferro. Aquest 2018, aprofitant l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, es pretén posar en valor el patrimoni immaterial destacant la cuina, un dels elements quotidians que ens enriqueix i ens apropa. Així, en aquesta ocasió, s’ha realitzat un sol punt de llibre amb quatre imatges de peces del Museu relacionades amb la cuina, acompanyat d’una recepta descrita per Núria Roquer i Camprodon al llibre La vida a pagès.
El cap de setmana del 21 i 22 d’abril, ja es podrà adquirir aquest nou punt de llibre a la recepció del Museu.

Seguim amb el dissabte dia 21, jornada en la qual es realitzarà el taller de punts de llibre de l’Scriptorium. L’activitat serà gratuïta i tothom qui ho desitgi podrà venir a fer el seu punt de llibre per regalar per Sant Jordi. El taller es realitzarà a l’interior del Museu Etnogràfic, en horari d’obertura (de 10 h a 13.30 h i de 16 h a 18 h).

2018-06-27T07:10:50+00:00