Arriba Nadal i el Museu Etnogràfic de Ripoll et proposa diferents activitats per fer amb la família aquestes festes!

PESSEBRE MONUMENTAL

Com cada any, durant el període nadalenc, el Museu acollirà el Pessebre Monumental de Toni Colomé.

Del 4 de desembre de 2020 al 6 de gener de 2021.

Aforament limitat seguint les mesures contra la Covid-19.

GIMCANA DE NADAL “AQUEST NADAL #RIPOLLPERCOMPARTIR”

La campanya de Nadal de Ripoll d’enguany té com a lema “Aquest Nadal #RipollperCompartir”, una proposta que  permetrà compartir tot allò que Ripoll ofereix (comerç, restauració, serveis, cultura, lleure, entorn, etc.).
Així, la campanya engloba totes les activitats organitzades des de l’Ajuntament, la Unió de Botiguers i les entitats culturals i socials del municipi.

Des del Museu Etnogràfic, del 4 de desembre 2020 al 7 de gener 2021, es repartirà una gimcana familiar amb diferents proves relacionades amb el coneixement de Ripoll i la recerca de caganers per la vila.

Entre les diferents preguntes, també s’haurà de trobar un caganer extraterrestre amagat a l’interior de les vitrines del Museu Etnogràfic, el personatge nadalenc de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona.

⇒ La trobareu al Museu Etnogràfic i a l’Oficina de Turisme de Ripoll.

Fes aquesta gimcana i porta-la omplerta amb les teves dades al Museu Etnogràfic. Obtindràs un petit obsequi! A més, entraràs en un sorteig d’un lot de productes del Ripollès i d’un Playmobil.