Aquest 2019 és la 4a edició del Festival de Senderisme dels Pirineus, en el qual hi participen un total d’11 territoris pirinencs, organitzant esdeveniments que ajuden a promocionar l’entorn i tenen les rutes guiades a peu com a fil conductor.
Els ‘walking festivals’ o festivals de senderisme són esdeveniments amb una llarga tradició en països com el Regne Unit o Suïssa, i a les Illes Canàries.

Endinsar-nos en la muntanya seguint el ritme pausat de les nostres passes. Això és el que ofereixen els Festivals de
Senderisme dels Pirineus.

Enguany s’ha afegit el Ripollès Discovery Walking, que tot i ser la 1a edició d’aquest festival, el programa inclou fins a 10 activitats ben variades, amb un bateig de senderisme d’alçada a la vall de Núria, una via ferrada a la vall de Ribes, una excursió per una de les millors fagedes del Ripollès i una ruta per circ d’Ulldeter, amb visita al nou refugi i al vell.

Aquí us podeu descarregar tot el programa d’activitats del FESTIVAL RIPOLLÈS DISCOVERY WALKING

Dins del Festival de senderisme, el Museu Etnogràfic de Ripoll hi participarà amb  l’activitat cultural “Llegendari: despertant els mites al Museu Etnogràfic de Ripoll”: De la mà de les flames i les ombres sortides de la llar de foc, els assistents descobriran, narrades i interpretades als espais del museu, algunes de les llegendes nascudes a les valls ripolleses.

En acabat,  es podrà gaudir d’un tastet de formatges de Mas El Lladré.

Dia: divendres 28 de juny

Hora: 20 hores

Preu: 1,5 € adult /nens gratuït fins a 12 anys

Donarem un kit del senderista a tots els participants!

***Aforament limitat! Truca al Museu Etnogràfic de Ripoll (972 70 31 44) i reserva la teva plaça!