9, 10 i 11 d’octubre de 2020

Aquest any les Jornades Europees del Patrimoni (JEP) tindran lloc els dies 9, 10 i 11 d’octubre. Recordar que les JEP se celebren a Europa durant un cap de setmana entre setembre i octubre, i que són un esdeveniment obert a tothom i una gran oportunitat per donar a conèixer la riquesa i l’atractiu del nostre patrimoni cultural, amb l’objectiu principal d’estrènyer els vincles entre aquest patrimoni i la societat.

Amb motiu de les JEP2020, el Museu Etnogràfic de Ripoll hi participarà amb les següents propostes gratuïtes:

• Dissabte 10 i diumenge 11 d’octubre: Portes Obertes al Museu.
  • Dissabte 10, a les 17 hores: “Desperta el patrimoni al Museu Etnogràfic de Ripoll”, una activitat impulsada des de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, en la qual aprendrem com es fa un 3D d’una peça del Museu i la digitalitzarem.  📌 Es recomana venir amb l’aplicació gratuïta Scann3D descarregada al vostre dispositiu. Activitat gratuïta en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni. Aforament limitat, reserva la teva plaça agafant el tiquet online.
  • Diumenge 11, a les 11 hores: visita guiada a la Farga Palau de Ripoll amb demostració de forja. Activitat gratuïta en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni. Aforament limitat, reserva la teva plaça agafant el tiquet online.