13 d’octubre de 2019

Les Jornades Europees de Patrimoni (JEP) se celebren a Europa durant un cap de setmana entre setembre i octubre. L’edició 2019 a Catalunya se celebrarà els dies 11, 12 i 13 d’octubre.

Les JEP són un esdeveniment obert a tothom i una gran oportunitat per donar a conèixer la riquesa i atractiu del nostre patrimoni cultural, amb l’objectiu principal d’estrènyer els vincles entre aquest i la societat.

Amb motiu de les JEP2019 el Museu Etnogràfic de Ripoll hi participarà com cada any, oferint l’activitat gratuïta següent:

Visita guiada a la Farga Palau de Ripoll

Diumenge 13 d’octubre a les 11 h

Lloc: Farga Palau de Ripoll

Enguany, des de l’Ajuntament de Ripoll també s’ha organitzat una activitat per les JEP:

Xerrada “L’Estendard de Ripoll de Puig i Cadafalch i Cabanyes. Disseny, confecció i referents”  a càrrec de Joaquim Graupera.

Diumenge 13 d’octubre a les 12 h

Lloc: Museu Etnogràfic de Ripoll. En finalitzar la xerrada s’anirà al Monestir de Santa Maria de Ripoll.