Gimcana “36 portes de Ripoll”

12 de juliol de 2018

36 portes de Ripoll, la nova gimcana del Museu Etnogràfic de Ripoll per aquest estiu!

En el marc dels Tocs d’estiu que s’organitzen des de l’Ajuntament de Ripoll, el Museu Etnogràfic de Ripoll aprofitarà l’ocasió per a presentar una l’activitat 36 portes de Ripoll.

Es tracta d’una gimcana fruit de l’exposició 3000 portes que va acollir l’any 2017 el Museu, on l’autor Ádám Lukács incloïa imatges de portes antigues de 65 ciutats de 15 països. Per l’ocasió, l’artista va realitzar fotografies a 36 portes antigues que li van cridar l’atenció de la vila de Ripoll i que també van ser exposades. És una activitat dirigida a un públic familiar, per a petits i grans, i tant per a visitants com per gent local de Ripoll i el Ripollès, i que consistirà en localitzar les 36 portes tot fent un recorregut per la vila, una manera de posar en valor aquests elements arquitectònics que molt sovint ens passen desapercebuts.

Per tal de donar-la a conèixer, el proper 12 de juliol, a les 19 hores es realitzarà per primera vegada aquesta gimcana.  Així, tothom qui ho vulgui, es podrà presentar al Museu on se li donarà el material necessari per a poder fer la cerca de les portes. Després d’un període de temps establert (una hora aproximadament), es podrà retornar al Museu on veurem qui ha aconseguit localitzar més portes i s’oferirà un petit de coca amb xocolata i fuet.

A partir d’aquí, aquesta gimcana es podrà realitzar durant la resta de l’any i anirà inclosa amb l’entrada del Museu Etnogràfic de Ripoll.

2018-07-05T16:05:17+00:00