02.06.2020

Aquest dissabte 6 de juny, el Museu Etnogràfic de Ripoll obrirà de nou les portes al públic.

Per garantir una visita segura i saludable, s’han aplicat els protocols seguint les directrius i recomanacions establertes per les autoritats sanitàries i culturals del país, fent incidència a l’atenció al públic i incrementant la neteja i la desinfecció de l’equipament.

Aquí s’hi  podran trobar també les indicacions per facilitar l’accés i la visita als usuaris.

A més, la reobertura anirà acompanyada d’una promoció: l’entrada gratuïta per a tothom fins al 30 de juny de 2020.

Finalment, tot i l’obertura de portes del Museu, el bloc “El MER a casa” continuarà actiu i s’hi anirà publicant contingut referent al seu fons i col·leccions.

Desitgem que pugueu gaudir novament del Museu Etnogràfic de Ripoll.

Us hi esperem!