30 de novembre de 2019

Jornada Cultura Viva 2019. VIII Jornada de presentació de la recerca etnològica a la Catalunya Central 2019

La jornada, organitzada pel Museu del Ter amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, es farà el proper 30 de novembre a 2/4 de 10 del matí al Museu de l’Esquerda de Roda de Ter. A la jornada de la Catalunya Central s’exposaran recerques de temàtiques etnològiques diverses realitzades a les comarques d’Osona, Bages i el Ripollès. La jornada és gratuïta i està adreçada als investigadors, però també a totes les persones que poden tenir interès en la recerca etnològica de la Catalunya Central.

El Museu de Ripoll hi serà present amb la xerrada “90 anys fent història. Museu Etnogràfic de Ripoll”  a càrrec de la directora Roser Vilardell.