El Museu col·labora amb el CINECLUBARIC

15 de juny de 2018
El divendres 15 de juny, a les 22 h, al Teatre Cine Comtal de Ripoll, es visualitzarà la pel·lícula japonesa Una pastisseria a Tòquio (2015), fruit de la col·laboració entre el Museu Etnogràfic de Ripoll i CineclubAric.
Aquest 2018, Any Europeu del Patrimoni Cultural, el Museu ha treballat la cuina com a element cultural destacat, raó per la qual s’ha escollit la reprocucció d’aquest film:
Una pastisseria a Tòquio. El Sentaro dirigeix una petita pastisseria que serveix dorayakis (pastissets farcits de salsa de fesols vermells i dolços anomenada “an”). Quan una dona gran, la Tokue, s’ofereix a ajudar-los en la seva cuina, ell accedeix a contracor. Però la Tokue demostrarà tenir màgia a les mans quan es tracta de fer “an”. Gràcies a la seva recepta secreta, el petit negoci comença a remuntar. Amb el pas del temps, el Sentaro i la Tokue s’obriran l’un a l’altre per revelar velles ferides.
2015: Festival de Cannes: Selecció oficial (Un Certain Regard)
2015: Festival Internacional de Valladolid. Premi a la millor direcció.
2018-06-27T07:28:29+00:00