Fins el dia 2 de febrer de 2014

L’exposició consta de 18 quadres on l’artista plasma el rostre de nens que han patit o pateixen un conflicte bèl-lic, i 4 escultures. A més, al final del recorregut hi ha un llenç en blanc on els visitants de l’exposició poden deixar un missatge d’esperança pels afectats. Tots aquests missatges serviran d’inspiració perquè l’artista pinti un rostre infantil com a símbol d’esperança i solidaritat vers els infants víctimes de les guerres. Aquest fet tindrà lloc el dia 30 de gener al mateix Museu Etnogràfic de Ripoll.

L’artista Carme Solé ha cedit pòsters i postals al Museu Etnogràfic de Ripoll durant el període que duri l’exposició, i tots els diners recollits, es destinaran als nens refugiats de Síria.