Aquest estiu arriba una invasió d’intrusos al Museu Etnogràfic de Ripoll

juliol i agost de 2018

Una activitat familiar pels mesos de juliol i agost.

Després de la bona acollida que va tenir l’activitat «Troba els intrusos» que el Museu Etnogràfic de Ripoll va idear específicament pel Mes de la Cultura celebrat el novembre de 2016, aquest estiu torna amb una nova invasió d’intrusos.

Els intrusos són objectes actuals que expliquen com vivim i que per uns dies volen tenir el mateix protagonisme que el patrimoni que conservem al Museu Etnogràfic de Ripoll. Cada intrús s’ha col·locat al costat del seu avantpassat i necessitem ajuda pera trobar-los.

Es tracta d’una activitat familiar que s’inclou amb l’entrada del Museu i que espodrà fer durant tot el mes de juliol i agost de 2018. La podran gaudir petits i grans.

Pel sol fet de realitzar el joc, cada participant rebrà com a premi un punt de llibre!

2018-07-11T07:34:40+00:00