Alfabets del món, de Pau Elias

del 13 de març al 19 d’abril 2015

El Museu Etnogràfic de Ripoll, inaugura la nova exposició temporal el proper dia 13 de març i hi romandrà fins el dia 19 d’abril de 2015.

Es tracta del projecte seleccionat en el concurs ”Ripoll, bressol de l’art i la creació”.
És un projecte que recull la visió plàstica d’una seixantena de diferents alfabets del món de l’artista Pau Elias, nascut a Barcelona i que ara viu i treballa a Campdevànol on, en paraules del propi artista, ha trobat la tranquil·litat i la serenor necessàries per a desenvolupar la seva tasca diària, lluny del brogit de la gran ciutat i a l’empara d’aquest indret de la comarca del Ripollès, on ha trobat acolliment i admiració.

La inauguració tindrà lloc el divendres 13 de març, a les 19h al Museu Etnogràfic de Ripoll.

2018-06-27T09:48:00+00:00